Sidor

måndag 16 augusti 2010

Klar...

När jag gjorde min planering så kollade jag inte i stickkorgen utan körde efter minnet, denna veckas projekt var den lilla gröna tröjan till Amanda. Hade inte riktigt koll på hur lite det var kvar. Och vid tre idag (första dagen) var den färdig... Visserligen var det bra för jag vill ju ha mycket tid till min gula kofta som ligger som stöd stickning, är tänkt att den ska vara klar om två veckor, men har jag riktigt tur så kan jag nog ändra om i planeringen och få den färdig redan nästa vecka. Det är bra för jag har många stora projekt på min lista...
Här är iaf den nya tröjan. storleken är 8-12 månader. Garnet är rester av Tilda som har blivit liggandes och mönstret är från Allt om handarbete juni-09Mycket mosstickning, som är både roligt och tråkigt på en gång...

Fina knappar va? Skickade iväg sambon och dottern att gå å handla knappar när jag ville vara själv en dag. Tycker de lyckades bra.

I helgen har det blivit lite sytt, men det visar jag i morgon istället.

Inga kommentarer: