Sidor

lördag 28 augusti 2010

Denna veckas projekt.

Det var egentligen en nästan färdig mössa, men eftersom jag hade kommit så långt på min gula kofta så tänkte jag att kanske kanske så skulle jag kunna bli klar. Å så i torsdags eftermiddag sydde jag i knapparna. Annars har det faktiskt inte blivit så mycke stickat det senaste. Jag har läst å broderat å suttit en massa på tradera istället. Men sådant ska ju hinnas med det också.

Blev tyvärr inte bättre bilder än såhär på koftan. Men den är härligt gul och jag tror nog att jag kommer att använda den. Konstigt nog har jag stickat en hel del gult det senaste. Trots att jag faktiskt inte vet om jag gillar gult.

Nu var det ju då tänkt att mössan skulle bli klar veckan som kommer istället, men jag fryser så om fötterna att jag tänker ta tag i ett par nästan klara raggsockar istället. Funderar även på om jag ska sticka några par till när jag ändå håller på. Vi har kallt här hemma. Men jag vet inte om det är riktigt tillåtet eftersom jag ju skulle tömma i stickkorgen. Vad tycker ni?

Inga kommentarer: