Sidor

lördag 21 november 2009

Stickade alster...

Har haft en del att visa upp här ett tag, men med allt jobbsökande, korvstoppande å annat har det helt enkelt inte blivit tid... Idag blir det alltså flera klara saker... men inte allt...

Dessa söta skorna stickade jag av restgarner i tonsdags och torsdags... blev ett par till men de fastnade inte på bild... Mönstret hittade jag på nätetmen gjorde om lite för att det skulle passa mig bättre.. De rosa skorna som är de första jag gjorde blev pytte små... Är inte säker på att de kommer att passa någon alls... Men de va oerhört kul att göra iaf... blir nog fler så småningom... Men inte just nu för nu har jag så många gamla projekt att sticka klart...



Har även stickat denna lilla tröja, den har varit klar sen nån gång i slutet på förra veckan, den är stickad som prov upp till garnaffären på orten, tackar inte nej till att sticka i rosa... Vet ju inte om den inneboende är någon som vill ha rosa sen... Kanske bara blir blått då så det är bäst att passa på...


Färgerna stämmer inte så jätte bra, men det går inte att få så mycke bättre bilder på denna sidan semestern... Nähe, dax att göra nytta... Ska försöka att komma tillbaka snart...

Inga kommentarer: