Sidor

torsdag 26 november 2009

Ett par till...

Det blev faktiskt något klart idag också... ett par babyskor till... Otroligt roliga att göra. Så här fina lila, de har egentligen varit klara någon dag men jag hade inga knappar... Men idag va jag uppe och lämnade in den rosa tröjan så då passade jag på att köpa knappar... Men nu måste jag fokusera på julklappar. Inte långt kvar ju... Igår stickade jag ett par tossor till mamma, den tovade sorten, har gått i maskinen en gång, måste köra dom iaf en gång till innan det är dax att visa bilder.. Jag älskar julklappar, specielt av den hemma gjorda sorten, det känns så bra att fundera ut något som ska passa till den som ska få det, lägga ner tid och kärlek på att göra det, sen får man ju bara hoppas på att mottagaren blir nöjd..
Passar på att visa en gammal bild nu åxå, dessa strumpor flyttade till en väninna för över en vecka sen, men eftersom det faktiskt har blivit så mycke färdigställt det senaste så har jag inte hunnit med att visa dem. Det är ett par Monkey och om jag inte minns helt fel så tror jag att jag har gjort ett par exakt likadana innan, å jag tror att dom bor hos farmor. Men det har blivit många i detta mönstret så det är inte lätt att komma ihåg. Stickade det senaste paret till mig själv förra julen och då sa jag att det var de sista paret, men om bara mönstret fick vila ett år så var det roligt igen... hehe...

Inga kommentarer: