Sidor

onsdag 25 november 2009

Julklappar...

Det är det faktiskt... Jag hade blivit glad om jag hade fått öppna denna paketen... Vilken färgexplosion.. Två par raggsockar till en vän.. Båda stickade i svarta fårets raggsocksgarn.. Vännerna på stickcafét gillade inte riktigt färgen på de gröna, egentligen inte jag heller, men tillsammans med det melerade tycker jag att det är jätte läckert..
Dom gröna har ett fint om än osymetriskt flätmönster, ska jag gör om dom någon gång ska inte samma fläta få flyta över hela mönstret så... De melerade har ett enkelt resårstickat skaft... Nu börjar det rulla på med julklappar och jag har fått ett gäng färdiga... Känns skönt och mer bilder kommer... Lägg märket till mina urläckra byxor på bilden ovan, leggings från pop köpta billigt på tradera... Sådant behövs dagar som denna, när det bara regnar...

Sydde mig själv ett par trosor igår, blev hyperbra... Men inga bilder på det av två anledningar, den första är att jag har dem på mig för tillfället, den andra är att jag inte vill att någon ska se storleken på mina underkläder för tillfället...


Inga kommentarer: