Sidor

tisdag 10 november 2009

Mycket gjort i helgen!

I helgen har det blivit mycke tid vid symaskinen. Men jag tänker ändå inte visa upp allt idag.Denna tröjan har jag iaf gjort klart, den har varit så gott som färdig, men jag har varit lite rädd för att göra knapphålen, har inte gjort det så många gånger tidigare. Men när den hade legat till sig några veckor så vågade jag mig på det... Måste samla mod... hehe... Mönstret kommer från en gammal allt om handarbete, men som vanligt så blev jag inte riktigt nöjd när jag hade sytt klart den, deras mönster är lite konstiga. Tror faktiskt att det är dax att säga upp prenumerationen på den nu. Är mer sugen på att få Ottobre i postlådan...


Har även sytt en pyjamas, mönstret kommer från senaste Ottobre och är i storlek 98cl. är jätte nöjd med byxorna, tyvärr inte lika nöjd med tröjan. Mudden i halsen blev inte helt bra, men övning ger färdighet... Hela setet var iaf väldigt roligt att sy...

Nu är det dax att göra lite nytta, visar upp mer av helgens alster i morgon... ses då!!

Inga kommentarer: