Sidor

torsdag 27 november 2008

Shopping!!

Så var ytterligare en dag gången, igår var det fullt upp, hann knappt sticka alls, först en lång promenad och sen vårdcentralen och en ny spruta. Efter det tog jag bussen upp till mormor, min moster och min morbror var där också. Min mormor ska nämligen upp till Linköping och opereras idag. Dom har hittat hudcancer på ena knäet och nu ska dom ta bort det och undersöka om det har spridit sig, jag hoppas verkligen att allt går bra!! När jag ändå va i Gislaved så blev det lite garninköp, till strumpor och lovikka vantar. Sen när vi kom hem så blev det lite hämtmat och sen ner till grannarna och kolla på fotboll, vilket jag är totalt ointresserad av!! Men det är alltid trevligt att sitta å prata lite skit. Fick ändå lite stickat igår, min randiga mössa blev klar, och den första av mina svarta lovikka vantar, fast tummen saknas, tar den sist!! Nu ska jag iaf lägga mig i soffan och sticka lite vet inte vad det blir men det finns saker och välja mellan!!


Inga kommentarer: