Sidor

måndag 24 november 2008

En mängd UFO:s

Hej hopp här var det ett tag sen jag skrev, har inte mått helt hundra, nu har alla läkare kommit på att det var B12 brist och jag är sjukskriven fram till jul. Känns skönt, jag ska bara ta det lugnt och sticka på mina ufo:s. Räknade dem igår och jag tror att jag har ca 20 st. Det första som ska bli klart är ett par röda monkey som jag ska ha till jul. Som ni ser så saknars det inte så mycket, borde bli klara idag.


Det andra är en blå, vit och rosa randig mössa i restgarner, har stickat ett par liknande vantar tidigare så jag tyckte att matchande mössa skulle vara bra! En bit kavar på den med, men det är ju så tråkigt att sticka resårstickning runt, varav efter varv!


Det tredje är ett par mönsterstickade vantar, är så stolt över dem, fattar inte att jag klarade av att sticka något sådant!! Men i vilket fall som helst så är det bara en vante å det blir ju klart bäst med två stycken!! Den andra handen blir så kall annars!!

Inga kommentarer: