Sidor

lördag 24 november 2012

Ytterligare en MT

Jag har fått den stora äran att sy en MT till, det är kul, ganska så lätt att sy men inte så lätt att jobba med så stora tygstycken när man har barn som gärna vill kravla runt på golvet å vara med.
Denna mei taien är sydd av en bärsjal, Easy care lava tror jag det är om jag inte minns fel.
 Titta inte på knytningen I har fullt upp med att titta på pingu på tv:en bakom ryggen på mig så det va inte direkt lättknutet.
Det har varit lite tyst här ett tag nu, det händer mycket i mitt liv just nu, de närmsta veckorna ger jag mig ut på ett nytt äventyr, har lite att blogga om och tänker försöka lägga upp lite inlägg ikväll, annars ses vi när det börjar närma sig jul.

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Så himla fin!!
MT är det bästa att bära i enligt mig :-)!
Trevlig helg!

Slow-Eva sa...

Vad fin den är!
Jag har aldrig burit i MT bara i sjal men det ser bra ut.

Juliusdotter sa...

Nog är det en Lava allt :) Skulle inte våga sätta saxen i en sjal, men din MT ser lyckad ut.
Lycka till med dina äventyr.