Sidor

fredag 23 mars 2012

Detta med färger...

På väg hade ett inlägg för ett tag sedan som handlade om färger, jag inspirerades.
Jag gillar inte grönt, det skulle jag säga med det samma om någon frågade mig, men på sneaste tiden har jag kommit på att jag har tänkt att den skulle vara fint i grönt, eller det tyget vill jag ha i grönt osv...

Så här kommer iaf en hel radda med gröna plagg.. Tyget är en liten bit inköpt på tysamlarna på FB. Den är helslut men riktigt allt får ni inte se nu. Resten är inte färdig sytt, men det är bara små detaljer som är gjorda i detta tyget, mer räckte det inte till...

En body till Idun, denna gången omritat till 74cl, 68:orna är inte för små än men det är precis lagom så snart kan vi använda 74 istället...

En klänning till till Amanda, mönstret är ottobre och storleken är 92...

Ett par trosor till till mig, jag har kommit på att min troslåda kommer bli väldigt full om jag håller på såhär, men barnen växer ju ur sina kläder och de kommer försvinna på olika håll, på detta sättet har jag ju kvar ett litet minne av de olika plaggen...

Ett par trosor till, men dessa är inte till mig utan till Amanda, tanken är att vi ska försöka få henne att sluta med blöjan till sommaren och då behöver man många trosor har jag förstått, mönstret är från Etsy och storleken är två år...


Och jo, jag får väl erkänna jag gillar grönt!

Inga kommentarer: