Sidor

onsdag 29 september 2010

Kameran fungerade...

Fick ligga under skrivbordet en stund men till slut ville mina bilder föras över. Så därför kan jga nui visa veckans UFO. Min tröja i halvpatent stickad i rosa Sara garn från svarta fåret. Akryl men mysigt och framför allt billigt.Denna bilden är tagen igår förmiddag. Bakstycket och första ärmen var klara. Och just nu har jag fokuserat på bakstycket och kanske stickat 20 cm. Är inte jätte mycke kvar på ärm nr 2 heller. Vi får se hur långt jag kommer under veckan. Hittade nämligen på något annat kul igår. Restgarnsstrumpor.. Kom nämligen på att jag inte längre kan stänga lådan till mina strumprestgarner. Härligt färgglada Jaywalkers i ceris, gul, turkos och neon grönt.
Blir det bara bra så är det jätte kul att sticka av restgarner, och detta tror jag blir bra. Isf får det nog bli fler. Finns mycket restgarner.

1 kommentar:

Helena sa...

Vilka fina färger. Vad mycket fint du har gjort, du är riktigt flitig. Trevlig torsdag.