Sidor

söndag 18 juli 2010

Upprensning

Jag håller på att rensa upp i stickkorgen... Har en massa projekt på gång och nu hade jag tänkt göra klart lite... Även använda upp en del restgarner... Än så länge går det faktiskt rätt så bra... Men det brukar ju faktiskt inte fungera så länge... Dessa vantar har legat klara länge, var bara några trådar kvar att fästa i den ena vanten... Så det gjorde jag igår... Garnet är rester av Opal Petticoat 1290 blandat med lite babyull från Europris eftersom det inte räckte överallt...
Tycker ocm alla milda färger här, men jag vet inte om jag ska behålla vantarna.. Vantar är inte riktigt min grej... Bjuder även på en bild på lilla Amanda, hon och pappa busar...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska du ha för vantarna?
Jag har ju köpt strumpor av dig i just detta garnet. ;)

emmys stickning sa...

75??? Är det för mycket?

Anonym sa...

Vill ha dessa vantar.
Tingar dem alltså nu. ;)

emmys stickning sa...

Ska jag lämna dem hos Hannah på torsdag, eller vill du att jag skickar dem till dig?

Anonym sa...

Du får gärna lämna dem hos Hannah.
Meddela mig ditt kontonummer så sätter jag in pengar till dig.
bollebygdsbo(snabela)gmail.com