Sidor

onsdag 28 juli 2010

Nya tyger med må bra känsla...

Igår kom dom. Nya tyger från Znok. Har inte tagit några egna bilder på dom än, men jag lånade bilderna från affären... Ubåtarna är helt underbara, drakarna jätte härliga också, men lite mörkare i färgen än vad jag hade väntat mig.. Tygerna blev iaf tvättade igår, nu ska jag bara komma på vad jag ska göra av dem...


I helgen hade vi mini stickcafé på ett sommarfik här i närheten. Hade med lite grjer för att visa, och vips så hade två par av mina strumpor i sockutmaningen flyttat. Så nu tror jag att jag får lägga till två par, vet inte om det ska bli nya mönster eller egna mönster. Har iaf stickat klart lite. Detta är nästa par ut i sockutmaningen. Det är ett par artichoke socks. Ett möster som jag har stikat många gånger tidigare och älskar. Garnet är lila strumpgarn från Allt om handarbete.
Annars var jag och köpte mer kantband igår så nu ska det bli några haklappar till...

Inga kommentarer: