Sidor

fredag 23 juli 2010

Födelsedagspresent!

Igår va vi och firade Hannah som fyllde år.. Var jätte trevligt med en massa nya människor, god mat och mycket skratt. Amanda fick en kompis i Hannahs ena syster... Tror att jag hade kunnat lämna henne där och hon hade haft det hur bra som helst... Vidare till presenten, har försökt få ihop stickade presenter till henne det senaste. Det har resulterat i mösor, vantar och sockar. Denna gången blev det ett lite större projekt, en Swallowtail. Jag blev supernöjd och det tror jag att Hannah blev också. Inga vidare bilder bara. Hade med mig kameran igår för att jag skulle ta bättre bilder, men tyvärr så kom den aldrig ur väskan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin present!
Kan det varit Stina som tog hand om Amanda? ;)

emmys stickning sa...

Tack! Precis så va det, dom blev kompisar på riktigt. Mailar dig om nr i eftermiddag/kväll.

Hannah sa...

Emmely, jag blev så glad att du inte kan ana det :D!!!! Tack min fina vän <3!!!!! Kramar från en som kommer använda en lila sjal mycket framöver!!!