Sidor

fredag 18 juni 2010

Jag blir så trött...

Jag har så många idéer, får så mycket inspiration, e så sugen på att göra... Visst låter det toppen, tyvärr så blir det problem, iaf hemma hos mig, eftersom jag är så sugen på att göra en massa så börjar jag hela tiden på något nytt å det blir aldrig något klart. Idag hade jag bestämt mig för att sticka färdigt en massa sockar (har ett gäng som det bara är lite kvar på) men vad gör jag? Jo jag stickar klart en sock å så lägger jag upp till en ny tröja, bara för att jag kände för grönt just då..

Jag vill ha idé torka!!!! (Näe egentligen inte)

Eftersom ingenting blir klart får jag väl passa på att visa lite gamla grejer. Ett par knästrumpor i något akrylgarn Big Verona tror jag, stickade till en vännina som inte har lärt sig att sticka strumpor än..

Stickade någon gång innan Amanda kom så de har leget till sig ett tag... Färgen är någon konstig lila som är jätte fin...

Inga kommentarer: