Sidor

söndag 13 juni 2010

Disktrasor

Jag har en tid skrattat åt alla som stickar sina egna disktrasor, har helt seriöst tyckt att det är jätte löjligt, men så i fredags så var jag hos min farmor och fick tre jätte fina hemvävda disktrasor, tänkte att jag får väl helt enkelt ge det en chans.. Använde en och den var superbra.. Å fin... Man blir faktiskt ganska lycklig av rosa å gulrandigt över kranen.. Därför tänkte jag att jag får väl testa att sticka en med då... Denna heter All washed up och va jätte kul att sticka, har inte provat om den är bra än, men om den är det så kommer det bli fler...Hade ju egentligen tänkt att sticka klart lite strumpor under England-USA matchen igår men så blev det inte riktigt. Men det var någon match på tv nu så jag kan väl gå ner å ansluta mig till resten av familjen nu å göra det... Snart borde det vara ett helt par klara...
Tänkte åxå ta å visa hur lycklig man kan vara i hemma sydd tågbody som aldrig lyckades fastna på bild...

Inga kommentarer: