Sidor

fredag 5 mars 2010

Besatt av restgarner...

Ja precis som rubriken tyder på så är det vad jag har varit det senaste, bland annst därför alla dessa raggsockar har tillverkats... Men jag har även tillverkat lite småsaker.. Perfekt till att göra av med restgarner.. Först ut va en ny modell av babysko... Gula av rester från tröjan som stickades för ett tag sedan... Har stickat en sådanhär sko innan, men av någon anledning blev det aldrig en maka till den, men nu har jag fått ihop två...
Sedan blev det två par små små vantar... Ett par flickiga rosa..
Och ett par lite mer pojkiga i grön blå melerat...

Jätte kul att sticka sådana här små grejer, lätt att man gör så många bara... Nähe nu ska jag gå ner, lägga mig i sängen och försöka få den där bebisen att förstå att det är dax att komma ut nu...

Inga kommentarer: