Sidor

söndag 11 oktober 2009

Dålig... i dubbel bermärkelse...

Ja för det första är jag dålig för att jag inte skriver något här och för det andra har jag blivit sjuk igen. Å det är väl kanske mycke därför jag inte har skrivit här.

Sen har jag inte stickat så mycket heller, men det hade jag tänkt visa varför. Jag ser nämligen ut såhär frånm sidan. I morgon är min bebis i magen 19 veckor. Och vi ska även på ultraljud i morgon...

Därför har jg ägnat en hel del tid vid symaskinen istället för i soffan med stickorna. Tänkte visa lite bilder idag...


Dessa tre mösser har jag sytt ganska så nyss, (den randiga gjordes i natt) Alla tre i storlek 60 cl och hypersöta enligt mig... Hittade mönstret på internet, men kommer tyvärr inte ihåg var...Sen har jag gjort detta gulliga set i storlek 50 cl mönster från två olika nr av ottobre och tyg från jofotex . Älskar deras tyger och vill snart köpa mer.


Två bodysar och en hätta i kanin tyg från JNY design, detta visserligen köpt på tradera. Den lilla bodyn är i storlek 50 och den stora kommer jag inte ihåg, kanske 68cl. Hätten ska passa en nyfödd... Möster från ottobre.

Liten body i äppeltyg köpt på skroten, men jag har sett att andra har hittat det på olika ställen på nätet... Mönster från ottobre och storleken är 50 cl.

Har mer att visa men jag orkar helt enkelt inte mer nu...

Inga kommentarer: