Sidor

måndag 19 oktober 2009

Bilder...

Tänkte jag skulle visa upp bilder på lite gamla alster... Har inte blivit så mycke sytt eller stickat det senaste, har haft fullt upp med annat... Tyvärr...
Dessa bodysar sydde jag förra helgen, mössan var med på en smygtitt förra inlägget. Köpte en halvmeter av det randiga tyget på tradera, å jag önskar att jag hade 4 meter till... Kantbanden blev till av en av mannens t-shritar. Den var knappt använd men ingen favorit å den matchar perfekt med den mörkare oranga i tyget. Fick slita för att få ut så mycket på en halvmeter men det var det värt. En body i storlek 56 och en i storlek 62.
En body i Jofotex elefant tyg. Gillar verkligen elefanterna, fast ändå har det bara blivit detta sytt. Elefanterna är inte kritvita, därför tycker jag inte att det blirr helt bra med vita kantband, är det någon som har förslag på vad jag ska ha för färg tar jag tacksamt emot tips. Bodyn är i alla fall i storlek 68.
Har även sytt lite napphållare, har några till på gång så är någon intresserad är det bara att höra av sig.

Inga kommentarer: