Sidor

söndag 26 april 2009

Jag lyckades inte!!

Näe jag lyckades inte att inte börja på något nytt, men till mitt försvar så va det restgarner som gick åt... När jag hade stickat klart dessa fina embrossed leaves så började jag med ett par halvvantar av garnet som blev över. Det räckte nästan till hela andra vanten, men som tur va så va det en tjej på jobbet som åxå hade lite rester över, så i morgon är de klara...Men eftersom mönstret var så kul så började jag på ett par till... Denna gången i turkost restgarn med vita pärlor, på de lila är det åxå vita pärlor men genomskinliga sådana det blir fint "isigt". Dom turkosa kommer åxå bli klara i morgon, dom går jätte fort att göra... Kul med sådant... Idag har vi även rivit vår balkong, och börjat bygga upp den... Tror det kommer bli bra tillslut, mycket arbete bara...





Inga kommentarer: