Sidor

måndag 20 april 2009

Intet nytt!!

Har inte hänt mycke på stickfronten idag... Min tvättstuga är äntligrn färdigmålad, har pysslat lite med att plocka i ordning där, så i morgon kan jag nog tvätta igen. Jag är lite besatt av att tvätta, vet inte riktigt5 varför, men jag tycker om det, kanske har det att göra med färgsortering och att saker bilr rent utan allt för mycket arbete. En och en halv vecka utan att få köra min älskade tvättmaskin är tungt... Har även pillat lite i trädgården idag, ska ta lite bilder på saker som börjar växa hade jag tänkt, och allt som vi faktiskt har gjort, grejen är ju bara den att jag har glömt att ta före bildr, och att bara visa efter är ju inte så roligt!!
Nu ska jag ta och krypa upp i soffan nyduschad som jag är och äta några smörgåsar, dricka lite te å sticka...

Inga kommentarer: