Sidor

fredag 24 april 2009

Ingen bra dag!

Idag ör det, som rubriken säger, ingen bra dag.. E på dåligt humör, trött och hängig. Man får ha sådana dagar, bara det inte blir för ofta. Jag har haft många sådana dagar, men allt färre det senaste. Nu ska jag bara bita ihop, låta det gå över och när älsklingen kommer hem så ska jag inte bråka, lättare sagt än gjort sådana dagar som idag. Men jag har faktiskt gjort klart något idag. dessa strumpor blev klara när jag satt ute i solen med fötterna i fotbad. Dom är likandana som dom blå som var med nyss. Men jag har ett annat problem, håller på att sticka ett par lila strumpor som snart är klara, om jag vet exakt vad jag ska göra av resterna, och jag vill börja nu, nu när det är en dålig dag och allt, men då bryter jag ju mitt löfte, känns inte alls bra... Får se hur det blir ikväll...

Inga kommentarer: