Sidor

måndag 20 maj 2013

I fredags..

..fick jag se en så fin tunika på online stickcafé på fb. Den va stickad i fabel och garnet är nu på rea, så i fredags eftermiddag åkte jag och köpte garn och nu är den på gång.
En sån här ska det bli
Fick även följa med garn till två par strumpor med. Å veckan innan va jag och köpte fem nystan vitt bomullsgarn som va tänkt att bli nån form av tunika till mig. Det går alltså inte så bra med mitt garnstopp.
Men jag har ett gäng projekt som är nästan klara blir att göra klart dem fort så det blir lite siffror i min garnlagerminskning. Till mitt försvar får jag ju säga att pengarna i min garnburk räckte till att betala allt garnet, det kändes iaf rätt okej, nu är det bara 16kr kvar i burken.
Tack för krya på er hälsningarna, det går inte så fort, barnen hostar fortfarande och min hörselgångsinflamation har inte gått över ännu, blir penicilin för mig veckan ut och mera hostmedicin till barnen och som om det inte räcker med det har sambon fått ont i halsen och feber, sjukstuga ett tag till verkar det som.

Inköp 950gr
Total minskning garnlagret: 1085

Inga kommentarer: