Sidor

fredag 31 augusti 2012

Mixat

Jag är lite feg när det gäller att mixa ihop olika tyger, men nu har jag gjort det, visserligen en rätt så feg mix men ändå, nöjd är jag iaf. Hade först tänkt vitt kantband, men så tänkte jag fy vad jag är feg så då tänkte jag orange, men islutänden blev det cerise, och cerise sömmar i fållen och jag är så nöjd. Fållen i nerekant av tröjan fck jag sprätta upp en omgång me det va det värt.
Mönstret är från Ottobre 04/04, tygerna är köpta på facebook utom det cerise som är från znook. Storleken är 98 och jag tror att det är en rätt normal storlek på mönstret. Amanda blev nöjd vilket är det viktigaste.
Det kommer bli mer mixade kläder framöver, nu ska jag göra slut på tygslattar!

1 kommentar:

Juliusdotter sa...

Härligt att du vågade, tröjan blev ju jätte bra.