Sidor

tisdag 29 maj 2012

Inte igår...

Näe det va inte igår jag skrev sist här, vi har haft det riktigt rörigt ett tag, men nu är förhoppningsvis vardagen tillbaka, det betyder visserligen ganska så rörigt det med men ändå... Jaha, har jag sytt eller stickat något denna röriga period? Ja inte mycket men några små grejer har det blivit, min symaskin krånglar fortfarande vilket troligtvis beror på nålarna, igår köpte jag en ny tvillingnål iaf, men bröt av den vid första sömmen. Först blev det iaf en massa hoppstygn och sedan rök den av, känns som att det faktiskt va något fel på nålen... Jag sydde iaf tre dregglisar förra helgen, ska bäras av en vän till en väns bebis. Hoppas dom blev nöjda. Så nu är alla mina tryckknappar slut, får nog ta en beställning hos bibbi snart. Det borde också ha gjorts igår...
Sen kan jag ju passa på att erkänna i 12under 12 under 2012 har jag inte stickat en maska på mitt maj ufo, skäms på mig!

1 kommentar:

Hannah sa...

De blev riktigt nöjda kan jag meddela :)!