Sidor

torsdag 3 maj 2012

12 under 12 2012 maj före

Vi har nyss gjort om vårat vardagsrum, stående där hade vi en jordglob som gick att öppna, tror att det egentligen är en spritförvaring men jag har använt den till garn och stickningar. Nu när vi gjorde om fick iaf jordgloben inte plats längre och jag passade på att tömma den. I där låg det en liten barnkofta, en röd söt liten sak, ett framstycke och bakstycket va klart. När jag började fundera kom jag fram till att jag hade börjat på koftan innan jag va gravid med Amanda så den är ju några år gammal, nu är den i storlek 1 år och eftersom lillfisen är av modell större så är det väl lika bra att försöka få den klar innan hon växer ur den. Då när jag hittade den så fick den lite tid av mig och nu är nästan andra framstycket klart. Så på ett igen!

Inga kommentarer: