Sidor

måndag 8 augusti 2011

De riktiga byxorna

Gnäller lite över att det är så tyst på bloggarna som jag brukar läsa. Men jag är ju inte bättre själv, antar att alla andra är sommarlediga och ute på en massa äventyr och inte hinner blogga på grund av det, medans jag sommarjobbar och inte hinner på grund av det. Men nu så. Ledig idag så det är lika bra att passa på att visa byxorna som blev efter lite ändringar sen paret i förra inlägget. Redan använda ett par gånger och jag tycker att de är så fina.Tyget köpte jag på våran resa till skroten i början av semestern och mönstret är ett något modifierat Ottobre mönster i storlek 92. Härligt sommarfina byxor som jag hoppas att man kan ha hela vintern för att liva upp lite...

1 kommentar:

Syserine sa...

Söta! Blöjorna är på väg och betalningen på plats! och jag är i bloggtorkan.. men i kväll har jag faktisk stickat klart en liten vest, ska bli spännande att prova på tjejen i morgon!