Sidor

söndag 9 maj 2010

Trött

Igår va jag, min lilla Amanda och hela stickcafét i Göteborg, åkte kl åtta på morgonen och var hemma vid fem tiden. Den lilla var hel snäll, förutom att hon inte hade bajsat på en hel vecka och passade på att göra två jätteladdningar när det var lite mer komplicerat att byta blöja...

Men annars var det jätte lugnt, vi satt längst fram i bussen och när vi var nästan framme efter två timmars resa kom en tjej fram och sa att hon ville titta på bebisen och då undrade damerna som satt två rader bakom mig om vi hade en bebis med oss... Mamma stolt!!!


Har blivit en del stickat också det senatse, men inte så mycket färdigt, har försökt att tömma sickkorgen, men det går inte så jätte bra... hehe... Denna tröjan i Flower är iaf färdig, tyvärr inte Amanda som ska ha den, men det blev ganska mycket garn över så om jag bara köper ett nystan till ska jag nog få ihop en tröja till henne också. Färgerna syns inte så jätte bra på bilden så jag var inne och lånade en på svarta fårets hemsida...


Inga kommentarer: