Sidor

onsdag 12 maj 2010

Inspiration...

Klockan är mycket, jag e kall å litetrött, borde egentligen gå och lägga mig nu när lillan sover, men jag har faktiskt ingen lust... Sitter och spanar runt på lite bloggar istället. Var å hämtade min symaskin från reparationen igår och nu är jag sugen på att sy. Har massa jag vill göra, vill sy rosa byxor till lillan, å gula å bodysar med fordon å klänningar... Tror ni förstår hur det känns, finns bara ett fel, min plånbok är inte stor nog för att köpa en massa tyg. Vet inte om jag ska fortsätta drömma eller kanske beställa lite... Hm... Stickade iaf färdigt en tröja till Amanda igår, garnet tror jag heter Baby pascal. Va mysigt att sticka med trots att det va ett akrylgarn... Nu behöver hon bara växa till sig lite
Passar ändå på att visa en bild från kvällen, syns inte men hon är jätte arg här...

1 kommentar:

Anonym sa...

En så´n go´ liten krabat! ;)