Sidor

måndag 20 juni 2011

Jag rensar..

Jag har börjat jobba lite smått... det har resulterat i lite för lite tid till allt, här ser ut som ett bombnedslag och inget blir gjort. Har iaf försökt rycka upp mig lite, så förra veckan tömde jag köket på grejer som skulle till återvinningsstationen, igår packade jag två lådor som ska skänkas till loppis, å så la jag ut ett helt gäng med auktioner på tradera. Än så länge har det inte blivit så mycke resultat av min rensning, men det är väl på gång, förhoppningsvis.


En annan del av min rensning va att jag samlade ihop allt bomullsgarn som ska bli disktrasor i en skokartong, sedan började jag sakta men säkert virka.

Lådan står för tillfället under min säng och målet är att den ska bli tom. Men tyvärr tror jag att det finns rätt mycket mer garn som skulle platsa i lådan runt om i huset. Uppdatering kommer...

Inga kommentarer: