Sidor

tisdag 1 februari 2011

Klänning 2.0

Bestämmde mig tillslut för att sy fast en spets längst ner på klänningen. Tycker att den blev lite bättre nu. Spetsen är fastsydd för hand längst ner på kanten, hoppas att det håller i tvättmaskinen.. Just nu håller jag på att sy en blöja, mitt tyg från myllymuksut kom äntligen igår, det tog ju bara en månad. Förhoppningsvis blir det provanvändning i eftermiddag.
Igår var jag och tittade på en ny symaskin, en Pfaff Hobbylock 2.0 är det någon som har någon erfarenhet av den maskinen? Skulle behöva veta lite, för mig är det ett ganska stort köp.

1 kommentar:

Annelie sa...

Jag har en pfaff hobbylock 2.0 och är jättenöjd! Syt inte lika mycket som du men det jag sytt har blivit jättebra. Så skönt att slippa sicksacka och sy raksöm. Dessutom blir kanten så snygg!