Sidor

måndag 7 september 2009

Dåliga bilder på bra vantar....

Har faktiskt avslutat något... (Har en del nästan klart åxå.. förhoppningsvis mer bilder i veckan)

De här vantarna har varit klara några dagar, men de ska flytta härifrån i morgon, därför tyckte jag att det var bäst att fånga dom på bild nu...


dom är likadana som dessa och dessa. Men det är inga pärlor på dom jag har stickat nu. Hon som skulle ha dom ville inte ha några pärlor...



Sen måste jag bara visa vad vantarna ligger på.. Ytterligarare en dålig bild men ändå. Byrån har vi ärvt efter Ks farfar, den har blivit skrapad, spacklad och målad med fyra lager färg.. och till sist kom de fina knopparna på. Innan var det svarta slitna handtag av trä. Detta blev så mycket bättre... jag är hypernöjd... Om ett litet tag ska jag visa innehållet också...


Inga kommentarer: