Sidor

tisdag 23 december 2008

Massa har hänt!!

Som vanligt har det gått alldeles för lång tid sen jag skrev här sist, fast det kan ju bero på att det har blivit en hel del julklappsstickningar. Tänkte visa lite bilder idag.
Detta är ett par synesthesia sockhttp://bellaknitting.typepad.com/bella_knitting/2007/09/synesthesia-soc.html till svärmor. Trodde jag skulle få in länken annorlunda, men det kräver kanske lite övning.

Ett par egna vantar har åxå blivit klara, är jätte nöjd och nu ligger dom i handväskan i väntan på kyligare väder.




Har även stickat lite lovikka vantar. Dom gröna är storlek ett år, tycker dom är så söta! Dom turkosa är i damstorlek.
Har även stickat lite andra strumpor, dessa två är av samma mönster och jätte kul att sticka, kommer att bli fler par.

Har blivit lite annat också, då mer julklapps stickningar, så jag tror tyvärr att dom får vänta någon dag.

Måste ju tala om att, Hannah jag har öppnat din julklapp, kunde inte riktigt hålla mig. Tack så jätte mycket blev så glad, hoppas du blir nöjd me!! Men jag måste bara fråga, var köpte du muggarna någon stans dom va så fina!!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Hallå vännen! Tack för senast :)! Tänkte bara säga att jag är tillbaka i stan igen, men att jag kommer hem några helger framöver, vi kan ju höras, shopping är ju sköj! =D! Hoppas allt går bra! Kramis Hannah